Pia Kärjes-Peltola aloittaa Helsingin Konservatorion vt rehtori-toimitusjohtajana

Rehtori-toimitusjohtaja Hanna Repo-Nikkanen on 18.5. irtisanoutunut tehtävästään Helsingin Konservatorion säätiön palveluksessa. Konservatorion säätiön hallitus on nimittänyt konservatorion apulaisrehtori Pia Kärjes-Peltolan vt. rehtori-toimitusjohtajaksi vuoden 2026 loppuun saakka. Hän aloittaa tehtävässä tänään 22.6.

Pia Kärjes-Peltola Kuva: Heikki Tuuli

FM Pia Kärjes-Peltola aloitti Helsingin Konservatorion palveluksessa vuonna 2018. Hänen sijaisenaan apulaisrehtorina aloittaa 3.8.2026 FL Pekka Korhonen.

Konservatorion rehtori-toimitusjohtaja vastaa konservatorion strategisesta, operatiivisesta, taloudellisesta ja pedagogisesta johtamisesta sekä säätiön hallintoon liittyvistä asioista. Apulaisrehtorin vastuulla on ammatillisen koulutuksen suunnittelu ja organisointi, opiskeluhuolto, opinto-ohjaus ja opiskelija-arviointi.

Helsingin Konservatorio kiittää Hanna Repo-Nikkasta kuluneesta lukuvuodesta ja toivottaa hyvää jatkoa! Onnittelemme uutta vt rehtori-toimitusjohtajaamme Pia Kärjes-Peltolaa nimityksestä, ja toivotamme onnea ja menestystä sekä hänelle että Pekka Korhoselle tulevalle syyslukukaudelle!

Takaisin edelliselle sivulle